Timeout

Značka Timeout v podobě party mladých a nadějných designérů v roce 1992 založila novodobý styl, který dodá každému zákazníkovi a jeho šatníku svěží pozitivní styl přímo z Kalifornie, což je země moře, slunce a pohody. Díky tomuto rozhodnutí jedinečná značka Timeout vnáší každým svým propracovaným kouskem oblečení novou svobodnou atmosféru do našich všedních životů. Podtrhuje jemnou ležérní eleganci a volný sportovní styl. Tato značka oblečení by ve svém základu neměla být nošena pouze jako symbol daného společenského postavení. Raději místo toho ctí své synonymum pohodlí a výjimečnosti.

Značka Timeout je nadčasová

Značka Timeout se tedy stává pozitivní značkou, která je plně oddána inovaci, zkoumání nových módních stylů a vyniká neustálou neutuchající snahou najít vždy nový design, střih nebo vzor. Značku Timeout tvoří módní designéři, kteří chtějí neustále uspokojit všechny, co jsou obklopeni svými přáteli, žijí šťastně, radostně a jsou připraveni žít svůj život neustále naplno. Pro všechny, jenž nikdy neztrácejí vzácné okamžiky ve svém životě jen pouhým hýčkáním svého vlastního ega. Vytváří oblečení pro skutečné lidi vyžadující módní oblečení pro volný čas a očekávající vysokou kvalitu a propracovaný střih, který se hodí opravdu pro všechny.

Filozofie FEEL ALIVE

Tyto původní myšlenky stojící za značkou Timeout si ve svých kolekcích získávají uznání mezi mnoha módními nadšenci, kteří vyznávají podobnou životní filosofii. Stále roste počet věrných zákazníků, kteří holdují zakládajícím myšlenkám této značky. Proto je dnes značka Timeout rostoucí globální rodinou módních designérů a vysoce pozitivního i přátelského personálu, který pochází ze všech koutů země, propojených jejich společnou a otevřenou filosofií FEEL ALIVE. Ten je hluboce zakořeněný ve svobodném duchu, životním postoji a v neutuchajícím mladém kalifornském životním stylu. Jde o přístup FEEL ALIVE a prožij nekonečné léto, formou cestování po zlatém kalifornském pobřeží nebo užíváním si s přáteli či s rodinou. Značka Timeout nabízí dámskou a pánskou módu i doplňky zahrnující trička, halenky, košile, kalhoty, bundy, kabáty či džíny.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová