Nejdražší značka oblečení: která se řadí mezi ten pravý luxus? 

Luxus, přepych a také honosnost. To všechno symbolizují mnohé značky na světě. Pojďme se však podívat do módního světa a prozradit si, jaké nejdražší značky oblečení patří k synonymum uvedených slov. I když bychom za nimi nemuseli chodit daleko (řadu z nich najdeme také v České republice), přesto si zmiňme ty, které jsou známé celosvětově.  

Na první místě sídlí Louis Vuitton 

Snem prakticky každé ženy je vlastnit kabelku Louis Vuitton. Značka je v současné době synonymem pro módního giganta, která vznikla pod křídla stejnojmenného módního návrháře. Zatímco z počátku se jednalo o kabelky, dnes má značka ve svém portfoliu také doplňky kombinovatelné nejen s kabelkami tentýž značky.  

Jen málokdo ví, že se brand specializuje také na boty, hodinky nebo na šperky či slunešní brýle. Tím nejvíce ikonickým (a také nejvíce padělaným) jsou však zmiňované kabelky.  

Jen ďábel nosí Pradu 

Tedy tak zní název oblíbeného amerického filmového snímku, ale ve skutečnosti – proč ne. Některé ženy nosící tuto další luxusní značku skutečně mohou být takovými převtělenými ďábli, nemyslíte? V každém případě, ať už Pradu nosí kdokoliv, mluvíme o další velmi luxusní značce, která má své stálé místo na trhu s luxusním zbožím.  

Prada navíc není tak starou značkou. Základní kámen se položil v roce 1913, za značkou stojí Mario Prada. V luxusní nabídce se dnes nachází také škála kožených doplňků a mimo jiné také obuv.  

Pro šperky ke Cartierovi 

Nejedna žena si přeje Louis Vuitton kabelku, nejiná zase typickou červeno krabičku, ve které se budou ukrývat šperky od Cartiera. Právě Cartier patří k synonymu luxusu mezi šperky. Ovšem nejen šperky jsou v nabídce značky. Nachází se zde také šperky, hodinky, ale tak módní doplňky.  

Mimochodem, věděli jste, že značka funguje už od roku 1847 a své jméno nese po svém zakladateli? 

Existuje mnoho značek oblečení, které jsou známé svým luxusním a exkluzivním stylem a jsou považovány za nejdražší značky na trhu. Zde je seznam několika z nich:

  1. Chanel – francouzská módní značka, kterou založila Gabrielle „Coco“ Chanel v roce 1910. Značka je známá svými módními doplňky, kabelkami a parfémy. Mezi nejznámější produkty značky patří její klasické kostýmy a kabelky. Odkaz na značku: www.chanel.com
  2. Gucci – italská módní značka, která se specializuje na luxusní oblečení, kabelky, boty a módní doplňky. Značka byla založena v roce 1921 a nabízí širokou škálu výrobků pro muže i ženy.
  3. Prada – italská módní značka založena v roce 1913. Značka je známá svými luxusními kabelkami, oblečením, botami a módními doplňky. Mezi nejpopulárnější produkty značky patří například kabelka Galleria a tenisky Cloudbust.
  4. Hermès – francouzská módní značka, kterou založil Thierry Hermès v roce 1837. Značka je známá svými luxusními kabelkami, hodinkami, šperky a parfémy. Mezi nejpopulárnější produkty značky patří kabelka Birkin a hodinky Kelly.
  5. Louis Vuitton – francouzská módní značka, kterou založil Louis Vuitton v roce 1854. Značka je známá svými luxusními kabelkami, oblečením, botami a módními doplňky. Mezi nejpopulárnější produkty značky patří kabelka Speedy a kabelka Neverfull. Odkaz na značku: louisvuitton.com
  6. Dior – francouzská módní značka založená v roce 1946. Značka je známá svými luxusními kabelkami, oblečením, šperky a parfémy. Mezi nejpopulárnější produkty značky patří kabelka Lady Dior a parfém J’adore. Odkaz na značku: www.dior.com

luxusní značky

Slovo závěrem

Tyto značky oblečení jsou považovány za nejdražší a nejluxusnější na trhu. Nabízejí širokou škálu luxusních výrobků, které jsou ručně vyráběny z kvalitních a luxusních materiálů a jsou navrženy pro nejnáročnější zákazníky. Mezi hlavní výhody těchto značek patří luxusní kvalita, exkluzivita a jedinečnost.

Nicméně, s těmito výhodami přicházejí i nevýhody

  • Největší nevýhodou těchto značek je samozřejmě jejich vysoká cena. Jejich produkty jsou často dostupné pouze pro úzkou skupinu zákazníků, kteří si mohou dovolit platit za luxus a exkluzivitu.
  • Další nevýhodou těchto značek může být také riziko padělání. Tyto značky jsou často padělány a prodávány na nelegálních trzích a e-shopech. Kupování padělaných produktů může být nebezpečné a může způsobit finanční ztráty.
  • Další nevýhodou je také to, že se někdy může zdát, že je třeba nosit značkové oblečení, aby člověk byl považován za úspěšného nebo bohatého. Toto myšlení však může vést ke zbytečnému utrácení a přemrštěnému životnímu stylu.

V závěru lze říci, že nejdražší značky oblečení na trhu nabízejí luxusní a exkluzivní produkty pro své zákazníky. Tyto produkty jsou však často nedostupné pro většinu lidí kvůli vysoké ceně. Pokud si však můžete dovolit investovat do luxusního oblečení, může to být skvělá volba pro vaše šatník a pocit sebevědomí a exkluzivity.

Autor: Lenka Váhová

Lenka Váhová

Lenka Váhová

Lenka Váhová - redaktorka časopisu Lastfashion v online i tištěné podobě. Zajímá se o obor módy a krásy. Již 5 let působí jako hlavní copywriterka.

Lenka Váhová has 370 posts and counting. See all posts by Lenka Váhová