Jaká jsou pro ženu v přechodu rizika

Nikdo z nás nemládne a každou z nás jednou přechod čeká. Co za úskalí života na nás čeká? Je třeba se na to připravit a vědět, jak eliminovat rizika. Přeci jenom bude v ohrožení jak naše postava, tak psychika. Pro ženu a vlastně i její blízké okolí to nemusí být zrovna šťastné období.

Tyto faktory lze minimalizovat správným jídelníčkem. Jak na něj?

Toto období u žen začíná většinou od 43. až po 55. let. Kdy to u koho vypukne, se nikdy neví, každá to máme jinak. V tomto čase ženy často přibírají a to většinou v oblasti bříška. Pokud si říkáte, že vás se to netýká, že s váhou problémy nemáte, ať sníte cokoliv, mýlíte se. Tohle přibírání je většinou otázka hormonů. Takže i vás se tento problém může týkat.

Sůl a cukr je nepřítel

Tohle jistě zná každý. Vyhýbej se cukru a soli, to je základ veškerých diet. V tomto období si dokážete, že tomu tak opravdu je. V tomto období na tom záleží snad úplně nejvíce. Proto se vyhýbejte sladkostem, slaným uzeninám jako nikdy předtím. Počítejte s tím, že chutě se vám budou střídat pomalu jako v těhotenství. Hormony totiž pojedou na plné obrátky. Samozřejmě je třeba vyhýbat se také sladkým nápojům.

Co nejlépe jíst

V přechodu je třeba na svůj jídelníček dosti dbát. Konzumujte suroviny, co obsahují mnoho fotogenů, vitamínu B12, E, kyseliny listové, omega-3 mastných kyselin.

Proto si nakupte potraviny jako jsou například ryby,krůtí maso, různé luštěniny, ořechy, hovězí maso, špenát, banány a také tofu a sóju.