Versace

Když parfém, tak jedině Versace. To je motto mnoha žen i mužů, protože tato světoznámá společnost vyrábějící parfémované výrobky už je na trhu pěknou řadu let, a tak se není čemu divit, když si vybudovala své určité jméno, kterým oslnila nejen samu sebe, ale také celý svět. Ten, kdo nezná tento parfém a jeho nejrůznější vůně, jako kdyby nežil. Proto ve chvíli, když půjdete okolo nějaké parfumerie, zastavte se a přičuchněte si k těm impozantním vůním, díky kterým vám půjde hlava kolem.

Vždy ta hlavní otázka tkví v tom, že mnoho lidí neví, proč právě tato značka je tou kupovanou. Pojďme si tedy na tyto otázky zodpovědět! Tady je několik důvodů.

1. Dlouholetá tradice je záruka kvality i spokojenosti

VersaceZnačka Versace je na trhu už pěknou řadu let. Je to tedy konkrétně od roku 1976, kdy za Giannim Versace přišel jeho starší bratr. Rozhodli se založit svou vlastní značku a po určitém čase se k nim připojila i jeho sestra, kterou tato myšlenka obchodních řetězců naprosto zaujala. Postupně si začali otevírat menší butiky. Nejdříve zaujali Milano, potom se místa začala rozšiřovat. Okamžitě se tato značka stala symbolem módy, protože právě na ni se nejdříve samotná společnost zaměřovala. Jednalo se tedy nejdříve o minisukně, korzety či hodně přilehlé overaly. Před koncem osmdesátých let se ale rozhodli vytvořit úplně něco jiného, a sice představili svůj první parfém, který byl právě to, co je do současnosti vneslo s takovou pompou a popularitou. Možná je právě toto důvod, proč lidi tento parfém milují. Zakladatelé jednoznačně věděli, jak k daným kouskům oblečení ladí samotná vůně, a tak se rozhodli svěřit se jim do rukou.

2. Perfektní vzhled

Samotná lahvička těchto parfémů je naprostým unikátem. Není se tedy čemu divit, když si ji lidi kupují. Velmi oblíbené jsou především ty, které nesou ty nejrůznější tvary. Abstraktní vůně v ještě abstraktnější lahvičce je naprosto k sežrání!

3. Protože je to Versace

A pak je tu ještě jedna skupina lidí, která si oblíbila tuto značku právě kvůli tomu názvu. Hodně lidí o ní stále mluví, a tak si tedy řekli, že ji zkusí taky. A od té chvíle už jiný parfém na sobě nemohou ani cítit.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová