Podzim pro muže třeba i podle Louis Vuitton

Protože na ceny této značky dosáhne jen málokdo a mnozí ji mají také za přehnaně drahou, inspirujeme se jí my, ale i jiné módní značky. Ona totiž své jméno vybudované má a udává i jisté trendy. Často přináší pro pánské módní kampaně mnoho velké inspirace a nemyslí pouze na ženy. Jde zejména o to, že ani tato světově proslulá značka tolik své pánské módy nijak nepropaguje a nefotí. Louis Vuitton udělal v poslední době výjimku a nafocené trendy můžete objevit i ve značkách jiných.

Ryze mužská módní kampaň

Ano je to tak, ryze mužská módní kampaň je na světě. Vůbec se ale nedá říci, že by muže u této světoznámé značka nějak zanedbávali, ale za posledních hned několik měsíců a možná dokonce i let se neprosadila žádná rozsáhlá ryze mužská módní kampaň. Když už se ale mnozí pánové na propagačních snímcích doopravdy objeví, většinou je zase navíc ještě obklopují ženy. Ne nadarmo se říká, že žena je pro muže ozdobou a prosíme muže, aby to tak zůstalo. Ať vidíte na módních molech cokoliv, své mužství si vzít prostě nedejte.

Louis Vuitton jako inspirace

Značka proslulá a nezapomenutelná, jakou je Louis Vuitton, se však nebála dát dohromady opravdu jen čistě pánskou kampaň určenou pro Podzim/Zima 2017/2018. Několik snímků, které byly nafoceny v ateliéru či řemeslnické dílně odhaluje detaily nutnosti jednotlivých pánských nezbytností jako je třeba peněženka, batoh nebo super vysoké lakované boty. Kolekce obsahuje především batohy, vaky a velké tašky, jak jinak než v kůži. Obsahuje barety v námořnickém stylu. Jsou v ní dlouhé kabáty a kostkované pepito na oblecích. Klasické oblekové kalhoty s košilí a propínacím svetrem ke sněhobílým teniskám. Jde o velmi propracovaný mix prudké mužné elegance, jen s lehkým nádechem sportovního stylu a vysoké praktičnosti. Mužnost a elegance z kolekce přesto čiší a ženy za to budou jistě rády.