Kérastase

Vlasy jsou pýchou mnohdy pouze žen, ale někdy také mužů. Jenže udržování si skvělé kštice, jež stále drží svůj tvar, lesk a netřepí se konečky, je někdy opravdu těžké, a tak se není čemu divit, když spousta lidí hledá odpovědi na své otázky ve vlasové kosmetice. Jenže málokdy narazíme na nějaký druh skvělého přípravku, který nám stoprocentně pomůže. Častokrát se naopak díváme pouze na špatné výsledky, které se na naší hlavě zrodí po použití nekvalitních přípravku. Jenže proč je tak těžké najít takový výrobek, který by určitě fungoval? Jeden tu je! Je to značka Kérastase, která je na trhu více jak padesát let, což znamená, že se jedná o kvalitní a spolehlivou značkou, na níž se jednoznačně můžete obrátit. Proč ale právě Kérastase?

• Protože má bohatou historii!

Značky bez historie jsou vždy výstřelem do prázdna. Jedná se vždy o jakési zkoušky, které buď musíte, nebo nejste schopni podstoupit. Tato obdivuhodná značka je na trhu více jak padesát let. Jelikož má francouzský původ, tak už i toto zjištění je jakousi známkou kvality. Nejdříve se ukázala v Evropě, ale následně zamířila i do Japonska a do zbytku Severní Ameriky. Do roku 1995 se zaměřovala pouze na vlasovou kosmetiku pro ženy, ale od tohoto roku přišly na trh i produkty pro muže.

• Protože pánové nebudou mít pleš!

Pánské kosmetické výrobky měly obrovský úspěch, protože se jednalo o takové, které zabraňovaly padání vlasů. Toto jistě ocenil nejeden muž ve starším věku, kterému pleš už skoro koukala na širý svět. Jejich manželky se tedy rozhodly tenkrát ještě zariskovat a zkusily to s těmito přípravky. Pleš se jejich partnerům sice nezahojila, ale vlasy přestaly padat.

• Protože ženy budou konečně spokojené!

A v nespolední řadě si na své přijdou především ženy, které se nyní už nemusí starat o to, aby na trhu našly takový produkt, který by se stoprocentně postaral o jejich vlasy. Vypadávání, suché vlasy, poškozené konečky a jiné záležitosti už se nebudou opakovat, jelikož tato značka je jednoznačný unikát, který musíte doma na své polici v koupelně jednoznačně mít.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová